#32 , 25 feb 2016 22:52
Dit is echt absurd, ik vind het schrijnend dat ze studenten die niet meer ten laste zijn niet willen inschrijven, iedere student die daar om vraagt zou het moeten kunnen doen (vraag dan wat extra taksen).
Nog een bijkomende vraag met dat ik binnenkort waarschijnlijk hetzelfde probleem zal voor hebben (als huurder helaas):
1) de agent vroeg mij naar mijn inkomen. Waarom? Wat als ik geen inkomen heb? Is dat een reden om mijn domicilie te weigeren. Wat als ik zeg ja? Kan hij om bewijzen vragen? Wat als ik zeg dat ik werkzoekende ben en mij zo inschrijf bij de vdab eventueel?
2) Wat als ik zeg dat ik werkzoekende ben of dat ik werk. Kan hij om bewijzen vragen?
Ik lieg niet graag, maar als wetgeving zo onnozel gemaakt is, met plezier. Dus mijn vraag, als ik staalhard lieg over inkomen, beroep, en niet student zijndeen als ik zeg dat ik geen contact meer heb met mijn familie (hoe absurd is dit, dus je mag je moeder niet meer bellen om je te domicilieren ???. Triest), heeft de stad Gent dan het recht om bewijzen op te vragen/te gaan snuisteren of het allemaal wel waar is?