Ik heb sinds kort een huisje gekocht, maar zit nog wat te verbouwen heb nog 2 maanden de tijd normaal eer dat de akte van dit (huur) appartement rond is. De akte van mijn huis is verlopen halverwege December. Ik kan ALS ik niet op tijd klaar geraak eventueel nog even bij mijn Moeder logeren. Ik ben wel al van zin mijn volledige inboedel al te verhuizen naar het huis. Dus boven is eigenlijk al klaar, waar ook gwn mijn bed komt te staan. Er langs ligt een badkamer, met wasbak en bad etc volledig klaar. Onder is er een gedeelijk geinstalleerde keuken, hoop dat mijn nieuwe keuken er tegen dan al instaat. Alleen moet er nog op 1 muur opnieuw bepleisterd en vloer verder afgewerkt. Is het dus mogelijk om mijn adres daar te zetten mits nog kleine werken. Als mijn bed dus al boven staat, er elektriciteit, verwarming en water is. Kan in de keuken eventueel ook al stoel en tafel zetten indien nodig. Zetel gaat wss voorlopig in de bergingruimte staan.
Alvast bedankt, want zou het zot vinden om voor een maand of 2 mijn adres terug bij mijn moeder te zetten.. terwijl het zo goed als bijna af is.