bedrijf die belooft te verkopen aan beste prijs

Booke
Topic Starter

bedrijf die belooft te verkopen aan beste prijs

#1 , 04 nov 2015 10:22

http://X.be/
Gewoon heel benieuwd of er al mensen geweest zijn die contact hebben opgenomen met deze firma. Ik kan me moeilijk voorstellen dat deze mensen de echte waarde van een woning betalen. Ervaringen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 04 nov 2015 10:25

Het is hier geen consumentenforum om ervaringen met bedrijven te delen. Namen van bedrijven mogen hier in principe niet gepubliceerd worden.

In het algemeen: bedrijven die zeggen dat ze de beste prijs geven, geven dat in de praktijk bijna nooit. De link die u gaf linkt naar een ebdrijf die duidelijk wil inspelen op vlugge beslissers (dringend geld nodig?) en vlug een woning verkopen is meestal geen slimme beslissing.

Booke
Topic Starter

#3 , 04 nov 2015 10:40

Mijn excuses JPV. De link stond op het forum dus dacht er niet verder bij na. Ik vroeg me gewoon af of ze een belachelijk lage prijs geven of redelijk blijven.

Reclame

limelight

#4 , 04 nov 2015 11:04

Wat denk je nu zelf? Het gaat om een bedrijf... en een bedrijf heeft als doelstelling winst maken. Als ze de werkelijke waarde betalen, hoe gaan ze dan winst maken?

Booke
Topic Starter

#5 , 04 nov 2015 11:21

Persoonlijk denk ik dat ze ver onder de prijs gaan maar hoe komen ze dan aan mensen die hun woning aan hen verkopen. Ik bedoel als ik morgen een woning te goedkoop op internet zet is die toch ook dadelijk weg. Als je op die manier nog beter af bent zou je toch zot moeten zijn. Toen ik de reclame zag begon ik me vragen te stellen daarom dat ik het even op het forum wou gooien en misschien zijn er mensen die het al wel eens hadden getest ..

sloeberken

#6 , 04 nov 2015 11:29

Bedrijven maken reclame om hun omzet en winsten te vergroten.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Andere”