in juni dit jaar kocht ik caravan op camping in middelkerke ondanks de vorige bewoners al standplaats betaald hadden tot eind dit jaar moest ik nogmaals 1000euro cash betalen cash dus ni met overschrijving de vorige eigenaars moesten hem nog 500 euro geven
nu ja van plezier kwam ellende ik werd lastig gevallen door andere caravan houder het ging zo ver tot verkrachting ik durfde niet meer uit mijn caravan te komen dus melde ik eigenaar camping dat ik me daar niet veilig voelde hij stelde andere plaats voor moest niks betalen hier voor en ook het vertrekken deed hij gratis nu ja ik kreeg van politie raad niet alleen op camping te zijn als ik wist dat hij erook was ik melde camping eigenaar camping dat ik klacht had in gediend en ik er niet alleen mocht zijn dan kreeg ik grimmig antwoord dan moet u hem maar weg trekken voor eind deze maand moet die wegen kreeg dan ook te horen dat kosten van vorige weg trekken niet gratis waren 100 exclusie btw ik heb tevergeefs andere camping gezocht maar ze willen geen oude caravans op hun terrein dus heb ik hem gratis weggegeven hij gaat naar goed doel ik verwittig eigenaar camping dat dan caravan vertrokken zal worden en kreeg als antwoord dat ik eerst de kosten nog moest betalen ik weet niet welke kosten heb op 1 x na zelf gras afgedaan mijn caravan is dit wel eerlijk dat hij steeds geld vraagt en dit terwijl mijn staanplaats betaald is tot eind dit jaar en waar kan ik naar toe voor mijn klachten hij heeft liefst geld in hand zonder factuur of bewijs