provincie en percelen

ResearcherBobo
Topic Starter

provincie en percelen

#1 , 23 sep 2015 15:46

De vraag kwam gewoon bij mij, nieuwsgierig mens, op als de provincie één groot perceel was of als ieder eigendom van de provincie een apart perceel is. Idem voor stad/staat?

Alvast bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 sep 2015 15:49

Heeft u een gerichte vraag? Of is dit een wat als scenario waar we een leuk verhaaltje bij moeten verzinnen?

Turaki

#3 , 23 sep 2015 15:55

Meeste wegen vallen onder het openbaar domein, en hebben dus geen perceelnummer. Andere eigendom (bossen, parken, stuk grond waar het gemeentehuis op staat, ...) zijn, net als de rest van de gronden in België, opgedeeld in percelen en hebben elk hun eigen nummer.

Reclame

mjers

#4 , 23 sep 2015 16:14

Wat is uw vraag nu eigenlijk?

Franciscus

#5 , 23 sep 2015 22:04

Vereniging van vrije mensen???
U gekend???

ResearcherBobo
Topic Starter

#6 , 24 sep 2015 06:00

Bij deze voel ik mij verplicht te melden dat het mij ten zeerste spijt dat ik geïnteresseerd was in de wet en dat ik blijkbaar een internetforum heb bevuilt met een futitliteit.

mava105

#7 , 24 sep 2015 11:29

Als je op een forum actief wil worden, leer dan eerst om u goed en duidelijk uit te drukken.

mjers

#8 , 24 sep 2015 11:36

Als je op een forum actief wil worden, leer dan eerst om u goed en duidelijk uit te drukken.
Om het wat minder agressief uit te drukken begrepen we uw vraag niet echt.
Ik begrijp trouwens nog steeds niet wat nu precies uw vraag was/is....?
Als u die wat anders formuleert en verduidelijkt zal die beantwoord worden.

Lanox

#9 , 24 sep 2015 11:54

Ik had het eerst ook niet zo begrepen, vandaar mijn reactie, maar ik denk ondertussen dat de vraag is of alle eigendommen van de overheid binnen een gemeente/stad/provincie, beschouwd worden als één perceel.
Turaki had het blijkbaar wel begrepen. ;-)

Terug naar “Andere”