Ik zit met volgende situatie:
Ik heb zo een 3 jaar geleden een huisje gekocht. Echter zwaar mispakt aan de verbouwingen.
Het huisje staat ondertussen helemaal in ruwbouw. Afgekapte muren, groeven in de grond voor leidingen te leggen etc.
Mijn vriendin is nu een half jaar geleden een appartement particulier gaan huren in dezelfde gemeente.
Ik slaap nu regelmatig bij haar tijdens mijn verbouwingen.
Vandaag kreeg mijn vriendin plots bezoek van de wijkagent, die haar vroeg of ik bij haar woonde?
Waarop wij beidde aangeven dat ik in mijn bouw-huisje woon.
De wijkagent wist me te vertellen dat de gemeente opdracht had gegeven om op te zoeken waar ik woonde.
Als ik niet bij mijn vriendin woon (wat niet kan omdat haar uitkering dan te hard zakt), wist de wijkagent ons te vertellen dat ik ambtelijk geschrapt ga worden.
Mijn vragen zijn;
- Waar kan ik mij nu aan verwachten?
- Wat moet ik juist doen, bezitten om aan te tonen dat ik in mijn bouw-werf-huisje woon en dus eigenlijk alleen maar bij mijn vriendin logeer met regelmaat? (kwestie van comfort, douche, toilet etc tijdens de renovatie werken.)
- kortom, wat moet ik doen om in regel te blijven en hoe houd ik het tegen om ambtelijk geschrapt te worden?