vraag je
wij zijn met 4 kinderen onze vader is aantal jaar geleden gestorven maar nu wil onze moeder het huis verkopen
we moeten alle 5 akkoord gaan om te verkopen. het probleem is ik heb een koper die het wil kopen en ik wil alleen maar de compromie teken voor die persoon maar de andere 4 willen het niet verkopen aan deze persoon. wat doen zu nu die 4 vinden een andere koper zijn gaan daarmee naar de notaris en maken een compromie op de notaris laat mij niks weten ik ben telefonish verwitigdt door me broer dat ik moet gaan teken ik zeg ik teken niks en teken alleen voor deze persoon dat ik wil. nu naar een paar weken gaat iedereen akkoord om te teken voor die persoon dat ik wel wil teken het probleem is nu we moeten daarvoor naar een andere notaris om te tekenen maar de eerste notaris wil de papieren niet geven aan de andere notaris zolang ik geen papier teken waarin staat dat ik niet akkoord ging om te teken bij de eerste verkoop
mij vraag is nu moet ik ook opdraaien voor de kosten van de eerste notaris waarvan ik totaal niks van wist
. moet ik deze brief teken waar in staat dat ik nie akkoord ging met de eerste verkoop.
zoja mag dan de eerste notaris papieren achterhouden voor 2de notaris voor de 2 de verkoop zolang ik niet deze brief teken
.heb al eens gebeld naar het notaris huis en blijkbaar kan je daar geen info vragen