Mijn hond bijt kat

Nickske30
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Mijn hond bijt kat

#1 , 06 dec 2018 15:26

Hoi nu gisteren ik was op men werk en heb het niet gezien maar ik breng mijn Hond naar mijn schoonouders voor ik ging werken doe ik altijd en ze zorgen er graag mee voor maar ze lieten haar onlangs los in de tuin en jah zonder ze het besefte had ze een poes vast van de buren paniek natuurlijk zowel de buren en mijn schoonouders maar ze heeft het overleeft gelukkig wel moest ze genaait worden ik kom thuis van werk 22u en mijn schoonouders leggen uit wat er gebeurt was en ik zij tegen hun dat ik er de dag er na is mee ging praten over eventuele vergoeding of zo maar voor ik dat gesprek heb kunnen zetten stond er plots een combi voor de deur ze kwamen natuurlijk verhaal halen maar hebben ook voor de rest iets gezegd nu was ik wel boos en ben ik nog ni gaan praten en ik denk ook dat zij dit niet willen maar kan dit gevolgen hebben aan gezien dat mijn hond er al heel zijn leven in die tuin komt ondertussen is hij al 8jaar nog nooit meegemaakt zoiets mvg nick

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 06 dec 2018 15:39

Hoofdletters en leestekens ook opgegeten door uw hond?
"sowieso" schrijf je zo.

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#3 , 06 dec 2018 15:44

"gelukkig wel moest ze genaait worden"
"nu was ik wel boos en ben ik nog ni gaan praten en ik denk ook dat zij dit niet willen"

Wartaal. Dronken?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6853

#4 , 06 dec 2018 16:39

sms - taal.
en kort van stof. En van lontje (?)

In elk geval, de hond was bij de schoonouders, dus waren zij een deel verantwoordelijk voor zijn gedrag.

Aangeven aan de familiale van de schoonouders, en meteen ook aan uw eigen familiale verzekering.

En wat is dat allemaal van die combi?

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#5 , 06 dec 2018 17:01

De combi kon praten want: "...hebben ook voor de rest iets gezegd".
Maar blijkbaar een groot geheim want er wordt niet meegedeeld wat de boodschap was.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”