Schade offerte

Dodge0611
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Schade offerte

#1 , 31 mei 2018 20:23

Beste

Na de huur van een kantine voor ons communiefeest krijg ik daags erna een mail waarop staat dat er met quads gereden is op het pas bewerkte veld. Wanneer ik antwoord dat er een miniquad aanwezig was maar niet op het veld is gereden en enkel op de stenen krijg ik daags terug een mail met kringen op het veld. Daarna een mail met de vraag om 200€ vergoeding te betalen! Wanneer ik achter een bewijs vraag krijg ik een offerte van 200€ met onder de plaats vd datum enkel kruisjes en dus geen datum...
Dus geen bewijs, openbaar en onafgesloten veld, geen datum en niets afgespannen of verwittigd want ze hebben er wel op gevoetbald...
Kan ik hiervoor beschuldigd worden?

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3793

#2 , 31 mei 2018 20:58

Is er voor je toegang kreeg tot de kantine een plaatsbeschrijving opgemaakt in uw bijzijn van het grasveld?

Dodge0611
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 31 mei 2018 21:10

Is er voor je toegang kreeg tot de kantine een plaatsbeschrijving opgemaakt in uw bijzijn van het grasveld?

Nee, helemaal niet

Reclame

Blaatpraat
Berichten: 3793

#4 , 31 mei 2018 22:49

Is er voor je toegang kreeg tot de kantine een plaatsbeschrijving opgemaakt in uw bijzijn van het grasveld?

Nee, helemaal niet
Dan is er geen enkele referentie waarmee men de staat kan vergelijken.
Ik zou officieel protesteren wegens gebrek aan bewijs, en daarna de zaak laten rusten.
Op google vind je wel voorbeeldbrieven hoe je een officieel protest neerpent.

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”