Beschadiging deur.

GlennCruys
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Beschadiging deur.

#1 , 02 mar 2018 17:32

Hallo iedereen,

Ik woon in een appartementsblok waar alleen nog een alleenstaande meneer boven me woont. Deze meneer heeft een kat. En die laat hij soms los lopen in de algemene hal.
Nu ben ik thuisgekomen en heb ik ontdekt dat zijn kat met haar nagels op mijn voordeur heeft staan krassen.

Ik wil eerst en vooral met mijn enigste buur geen ruzie. Maar ik ben dus 100% zeker dat dit van hem is aangezien het enige andere appartement leegstaand is en ikzelf geen huisdieren heb.

Ik wil weten wat mijn rechten hier rond zijn. Er is me al verteld dat ik recht heb op een nieuwe deur via zijn familiale verzekering maar vooraleer ik hem ermee confronteer wil ik 100% zeker zijn.

Sorry als dit voor de meeste een logische vraag lijkt maar aangezien ik nog jong ben weet ik nog niet zo veel af van zulke zaken.

Het appartement is mijn eigendom.

Bedankt alvast.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#2 , 02 mar 2018 18:26

een nieuwe deur voor paar krassen gaat ge niet krijgen hoor, zeker niet als dat met wat opvulmiddel en wat schuren te herstellen is.

spreek de persoon eens over aan en als dat niet helpt via aangetekend schrijven hem ingebreken stellen en vragen om een oplossing, als dat niet helpt kunt ge proberen u verzekering aan te spreken

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 02 mar 2018 20:21

Hoeveel appartementen zijn er in totaal in dat gebouw?

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”