schending van privacy

tammyke
Topic Starter
Berichten: 3

schending van privacy

#1 , 07 okt 2016 13:01

ik heb bijna een jaar gewerkt in aarschot in een rusthuis ik heb daar nooit problemen gehad ik heb mijn overplaatsing gekregen

naar tienen en toen is

de misserie begonnen,


wij zijn direct met overleg met onze verantwoordelijke in de keuken als er overschot terug komt van eten mag je het mee nemen en niet

rondvertellen

een maand geleden ben ik door een collega in een depressie gevallen door pesterijen op het werk, heb dat gezegd tegen de baas en tegen

onze verantwoordlijke er is niets aan gedaan

nu zaterdag en zondag heb ik met die collega moeten werken ze heeft van mij misbruik gemaakt omdat ik labiel ben voor de moment

ze heeft me zitten uit te horen op de werkvloer die gesprekken heeft ze opgenomen via haar gsm ze heeft foto's genomen van al de bakjes eten dat ze

gevuld had voor mij en door getsuurd naar onze baas

ik ben nu mijn job kwijt

ik wordt nu zelfs vals beschuldigd dat ik weiger oude mensen eten te geven wat ik al zeker niet doe ik ben altijd groot gebracht bij mijn oma ik heb

voor die mensen respect

en ik wordt vals beschuldigd voor diefstal van eten ( overschot) mee naar huis te nemen

zelfs als we niet moeten werken belde onze verantwoordelijke ons op voor te zeggen dat ze eten aan de kant staan hebben en dat we mochten

komen uithalen

en ik heb me zelfs niet kunnen verdedigen omdat ik er zo mentaal er onder door was

wat kan ik doen

ik ben ten einde raad

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12824

#2 , 07 okt 2016 13:44

Gelieve de naam van het bedrijf te verwijderen, dit is niet relevant en tegen de forumregels.

tammyke
Topic Starter
Berichten: 3

#3 , 07 okt 2016 14:31

ik heb bijna een jaar gewerkt in aarschot ik heb daar nooit problemen gehad ik heb mijn overplaatsing gekregen

naar tienen en toen is

de misserie begonnen,


wij zijn direct met overleg met onze verantwoordelijke in de keuken als er overschot terug komt van eten mag je het mee nemen en niet

rondvertellen

een maand geleden ben ik door een collega in een depressie gevallen door pesterijen op het werk, heb dat gezegd tegen de baas en tegen

onze verantwoordlijke er is niets aan gedaan

nu zaterdag en zondag heb ik met die collega moeten werken ze heeft van mij misbruik gemaakt omdat ik labiel ben voor de moment

ze heeft me zitten uit te horen op de werkvloer die gesprekken heeft ze opgenomen via haar gsm ze heeft foto's genomen van al de bakjes eten dat ze

gevuld had voor mij en door getsuurd naar onze baas

ik ben nu mijn job kwijt

ik wordt nu zelfs vals beschuldigd dat ik weiger oude mensen eten te geven wat ik al zeker niet doe ik ben altijd groot gebracht bij mijn oma ik heb

voor die mensen respect

en ik wordt vals beschuldigd voor diefstal van eten ( overschot) mee naar huis te nemen

zelfs als we niet moeten werken belde onze verantwoordelijke ons op voor te zeggen dat ze eten aan de kant staan hebben en dat we mochten

komen uithalen

en ik heb me zelfs niet kunnen verdedigen omdat ik er zo mentaal er onder door was

wat kan ik doen

ik ben ten einde raad

Reclame

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#4 , 08 okt 2016 18:45

Best een eigen nieuw topic opstarten, dit is 4 jaar oud welke je kaapt.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”