Kan ik me enkel bij aansluiten: als de dokter een bewijs kan leveren dat de bacterieën in het kraakbeen gekomen zijn bij het inbrengen van de nieuwe juwelen, heb je toch al een (groot) begin van bewijs om er een zaak van te maken.
Als je er geen zaak wil van maken, maar enkel een negatieve recensie wil schrijven, hou je dan bij de feiten die je kan bewijzen. Zomaar zeggen dat je onbeschoft behandelt bent, kan in principe niet, want dit kan je niet bewijzen.
Als je all zaken weghaalt die niet te bewijzen zijn, zou je dit kunnen overhouden:
Mijn ervaringen met *naam piercingstudio*!
Een paar maanden geleden heb ik bij *naam piercingstudio* een dubbele helixpiercing laten zetten. Anderhalve maand was het netjes aan het genezen. Toen ik terugkwam om nieuwe juweeltjes te laten zetten, heb ik daarna heel ernstige problemen gekregen met de piercings. Zo ernstig dat ik een operatie moest ondergaan, 6 dagen in het ziekenhuis moest blijven en nu een permanent misvormd oor heb.
Na mijn ontslag in het ziekenhuis ben ik terug naar de studio gegaan. Ik was duidelijk overstuur en stond met tranen in mijn ogen mijn verhaal te doen. Volgens de studio lag het probleem bij mijn huisdokter, die me beter had moeten behandelen. Dat vind ik echt geen manier om klanten die een probleem hebben te behandelen. Ik was woedend met tranen in mijn ogen en het kostte veel moeite om het gesprek nog netjes te houden, hoe zouden jullie hierop reageren? Ik had echt niet het gevoel dat ik serieus genomen werd.
Enkel het feit dat de studio verwees naar de huisdokter, is nog een niet te bewijzen zinnetje, maar verder vertel je geen zaken die niet te verifiëren zijn, en beschuldig je de studio niet echt. Je somt enkel de feiten op, en zegt daarna hoe jij je voelt bij hun reactie.