Sticker op autoruit verboden parkeren

Topgear90
Topic Starter
Berichten: 60

Sticker op autoruit verboden parkeren

#1 , 17 mar 2016 09:45

Ik werk als consultant bij een bedrijf met, zoals wel vaker, een serieus tekort aan parking.
Er werd gecommuniceerd dat in de nabije toekomst alle consultants niet meer op de hoofdparking zullen mogen staan en deze toegang verhinderd zal worden door het badgesysteem. In de tussentijd worden alle consultants verzocht sowieso al op die parking te gaan staan.

Persoonlijk is dit een absurde regel, aangezien er momenteel uitzonderlijk veel consultants aanwezig zijn gezien de situatie van het bedrijf. De consultants maken enkele maanden deel uit van het team van vaste medewerkers dus ik zie mij niet als 100% consultant, maar eerder als interim medewerker.

Ik kom, in vergelijking met mijn collega's, redelijk vroeg naar het werk (8u-8.30) en dan is er nog voldoende plek op de hoofdparking.
Dat ze de toegang voor iedereen verbieden vanaf een bepaald uur omdat de parking vol is, is logisch. Maar toch niet op type werknemer?
Bovendien zijn die verre parkings na 8u45 ook volledig volzet. Niet dat ik een probleem heb om 2x15min te wandelen, maar op sommige dagen heb ik geen tijd te verliezen bovenop de gewone files (kinderen afhalen).

Aangezien ze aan mijn wagen niet kunnen zien dat ik extern ben, parkeer ik mij gewoon op de hoofdparking voor zolang ik er nog op kan met mijn badge.

Als de parking vol staat, begint iedereen zich 'in overtreding' te plaatsen. Met overtreding bedoel ik op plaatsen die niet aangeduid zijn als parking.
Sinds een paar weken heeft de bewaking hekken gezet met lint om het parkeren op deze plaatsen te verhinderen.
De creatievelingen onder ons vinden toch nog altijd wel een plaats, ondanks de hekken.

Deze week was het zo druk, dat de parking al zeer vroeg vol stond. Ik heb mij dan ook op een plek gezet die eigenlijk geen parkeerplaats is, zonder andere voertuigen te blokkeren/hinderen.