Reisbagage

Buffalo
Topic Starter
Berichten: 2
Locatie: Wondelgem

Reisbagage

#1 , 30 mei 2007 18:36

Sedert 24/05/07 bij het terugkeren van reis is op de luchthaven van Zaventem 1 reiskoffer zoek.Aangifte gedaan bij SN BRUSSELS AIRLINES en aangegeven bij mijn persoonlijke bijstandsverzekering. Nu is mijn vraag: Hoe moet het nu verder, wie is aanspraaklijk en hoe word de schadevergoeding berekend en wie moet betalen?
Wie weet de procedures?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#2 , 30 mei 2007 23:49

Beste,

U zult op volgende pagina heel veel informatie vinden over uw rechten als passagier, ook in verband met uw bagage:

http://www.mobilit.fgov.be/nl/index.htm

Heeft u SN Brussels Airlines al aangetekend in gebreke gesteld?

Op bovenstaande pagina vindt u ook informatie over de klachtenprocedure indien SN BA niet met een oplossing komt.

Maar u zult ferm moeten aandringen want de FOD Mobiliteit en Vervoer (waar u klacht moet indienen) heeft zoals ik zelf heb mogen ondervinden weinig macht. En SN Brussels Airlines is een bedrijf zonder al te veel scrupules dat de wet geregeld aan zijn laars lapt (heb ik in juist hetzelfde geval ook mogen ondervinden).

Hopelijk komt alles toch nog goed want koffers duiken soms toch nog op, ook een tijdje nadat ze zoek waren geraakt.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#3 , 20 jun 2007 05:14

Meer info kan u vinden op www.aea.be

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”