een hond bijt mijn hond.. wat nu?

hinion
Topic Starter
Berichten: 1

een hond bijt mijn hond.. wat nu?

#1 , 04 apr 2012 16:02

Een paar dagen geleden werd mijn hond gebeten door een andere hond.
Ik liep langs een cafe, en plots werd mijn hond aangevallen.
Zijn neus ligt open..
Ik heb de politie gebeld. Zij hebben alles genoteerd.
Nu ja, ik ben naar de dierenarts moeten gaan. Kostelijke zaak!
De jongen zegt dat hij gaat betalen, maar ik heb nog niks gezien..
Wat kan ik nu doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD
Berichten: 3580

#2 , 04 apr 2012 19:51

Dus er is PV opgemaakt ? U dient zich burgerlijke partij te stellen omdat dit anders vertikaal geklasserd word.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#3 , 04 apr 2012 21:24

U bedoelt zich burgerlijke partij stellen bij de onderzoeksrechter?

Kan dit als er geen wanbedrijf (= misdrijf dat vervolgt wordt voor de correctionele rechtbank) is?

Is er hier sprake van een wanbedrijf?

Ik zou aangifte doen bij mijn familiale verzekering en hun rechtsbijstand inroepen.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38734

#4 , 05 apr 2012 20:11

Politie heeft alles genoteerd ??? wel indien er geen kwaadwillige element is een ophitsing is dit geen strafrechtelijk vervolgbaar feit.
Dan zal politie geen PV opstellen enkel een melding van het feit maken.
U zal met de u gekend gegevens uw verzekering in kennis moeten stellen zoals scorpioen heeft geschreven.

j.demoor
Berichten: 10360

#5 , 06 apr 2012 11:45