ontploffingen veroorzaakt door DOVO

sniper
Berichten: 780
Locatie: meetkerke

Re: ontploffingen veroorzaakt door DOVO

#16 , 05 sep 2011 20:03

Ik denk dat jullie liegen.
Dat zijn dus de eerste 5 woorden van 1917 in zijn allereerste post op dit forum. Goe bezig zou ik zeggen.
maar hij heeft wel een punt
ik zal morgen eens vragen bij DOVO hoe dikwijls ze daar munitie naartoe voeren om te laten ontploffen
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
1917
Berichten: 4

#17 , 05 sep 2011 21:29

En mijn eerste twee woorden waren: IK DENK
En er is sprake van DRIE keer per week! Minstens!
Inderdaad, ik ben goed bezig. Ik denk en ik lees wat er staat...

meesje
Topic Starter
Berichten: 475

#18 , 05 sep 2011 21:33

Wat zijn dat nu voor reacties!!! Precies een café voor debielen.
Ik vraag hier juridische info, niet het in twijfel trekken van mijn objectieve vragen.
Tijdens de afgelopen wintermaanden vonden die ontploffingen tijdens vele weken zelfs elke werkdag plaats.
Op het strand (Sint-Idesbald) staan zelfs PERMANENT containers opgesteld waarin al de benodigdheden om die ontploffingen uit te voeren zijn opgeslagen. De prospectie/voorbereidingen gebeuren door een prive firma uit Nieuwpoort, het vernietigen door DOVO.
Waar een weg is is een wil.

Reclame

sniper
Berichten: 780
Locatie: meetkerke

#19 , 05 sep 2011 23:33

ah, dan is het niet aangevoerde munitie, maar munitie die uit het strand gehaald word
je zal ermee moeten leven tot het strand helemaal opgekuist is
dat is een operatie die al 15 jaar bezig is en nog steeds niet werd afgerond
er ligt nog een pak munitie op op te kuisen
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#20 , 06 sep 2011 00:12

ah, dan is het niet aangevoerde munitie, maar munitie die uit het strand gehaald word
je zal ermee moeten leven tot het strand helemaal opgekuist is
dat is een operatie die al 15 jaar bezig is en nog steeds niet werd afgerond
er ligt nog een pak munitie op op te kuisen
Ik zit dus ook op die plaats aan de kust. Maar de munitie wordt steeds naar ongeveer dezelfde plaats gevoerd alwaar ze tot ontploffing wordt gebracht.
Zodanig dat ik op een keer een muur in mijn living heb horen en ZIEN barsten. In een ander appartement is er een ruit van een schuifraam gebarsten. Bij andere zijn de lassen van de raamprofielen gescheurd.
Eén en ander valt moeilijk te bewijzen omdat het tweede verblijven zijn waar niet constant iemand aanwezig is.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

sniper
Berichten: 780
Locatie: meetkerke

#21 , 06 sep 2011 17:19

dan laat je dat toch direkt vaststellen, en wacht je niet een paar maanden om te klagen
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#22 , 06 sep 2011 17:29

dan laat je dat toch direkt vaststellen, en wacht je niet een paar maanden om te klagen
Uiteraard. Dat is ook geschied. Syndicus heeft blokpolis ingeschakeld om schadevergoeding te vorderen. Het is een muur in mijn living, maar tevens een steunmuur van het gehele gebouw en behoort daardoor volgens de basisakte tot de gemeenschappelijke delen.
Resultaat: nihil.

Maar aangezien de ontploffingen nog zullen doorgaan vrees ik nog meer schade. Dat is het ergste.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

1917
Berichten: 4

#23 , 03 okt 2011 20:34

Ik geloof nog steeds niet dat het zo frequent gebeurt. Maar neem eens contact op met DOVO, zij kunnen je zeggen hoe je (misschien) vergoed kunt worden. Nog niet aan gedacht zekers? En laat een parlementaire vraag stellen. Dan zullen we weten hoeveel maal een vernietiging op het strand gebeurt. En het leger laat zeker geen springstof in een onbewaakte container liggen.

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”