beschadiging terrasafsluiting

marclieveke
Topic Starter

beschadiging terrasafsluiting

#1 , 28 nov 2005 09:27

Beste

Op 17 november komt Oostvlaamsebouwmaatschappij lei herstellen via mijn terras, maar de werkmannen schuren met hun ladders tegen mijn geverfde terrasafsluiting.

Ikvraag gewoon een nieuwe pot verf, antiroestverf en verfborstel of dat ze een schilders sturen die 5 keer duurder is in kostprijs.

Ik krijg geen reactie.

Dit vind ik geen ethisch ondernemen.

Wat moet ik doen?

Mvg
Moreels Marc
09/231295

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ratione Legis
Berichten: 76

#2 , 29 nov 2005 11:55

Neem foto's van de schade (in dubbel), stuur zo snel mogelijk een aangetekende brief aan die firma en vraag om vergoeding.
Zorg dat uw brief volgende gegevens bevat:

1. Foto's van de schade
2. Datum van aanrichting schade en door wie + omstandigheden
3. Bestek voor herstelling (desnoods kas-ticket potje verf en ander materiaal)

Zij zijn normaal gezien verzekerd voor dit soort schadegevallen en zullen wellicht overgaan tot betaling.

marclieveke
Topic Starter

#3 , 30 nov 2005 12:50

Neem foto's van de schade (in dubbel), stuur zo snel mogelijk een aangetekende brief aan die firma en vraag om vergoeding.
Zorg dat uw brief volgende gegevens bevat:

1. Foto's van de schade
2. Datum van aanrichting schade en door wie + omstandigheden
3. Bestek voor herstelling (desnoods kas-ticket potje verf en ander materiaal)

Zij zijn normaal gezien verzekerd voor dit soort schadegevallen en zullen wellicht overgaan tot betaling.
:?:


Beste

ZE willen we lde verf uit hun gamma leveren maar ik wil de verf waarmee ik de balustrade schilderde. Dit is voor mij belangrijk.
groeten Marc Moreels

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”