Hoe belangrijk is de dekking van burgerlijke aansprakelijkheid voor een carry-verzekeringsplan? [OH]

BarateGites
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Hoe belangrijk is de dekking van burgerlijke aansprakelijkheid voor een carry-verzekeringsplan? [OH]

#1 , 15 jun 2021 08:21

Ik kijk naar CCW-schildverzekering en ik vind hun plan leuk. Het enige probleem is dat er geen dekking voor burgerlijke aansprakelijkheid is, tenzij ik mijn maandelijkse betaling verdubbel.

De dekking van de burgerlijke aansprakelijkheid dekt alleen als ik voor de burgerlijke rechtbank word opgeroepen en verlies. Hoe waarschijnlijk is het dat dat gebeurt, ervan uitgaande dat ik een verantwoordelijke vervoerder ben en geen slechte shoot zou plegen?

Moet ik het extra geld betalen voor dekking van de burgerlijke aansprakelijkheid of is dat niet nodig?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 15 jun 2021 18:57

Ik kijk naar CCW-schildverzekering en ik vind hun plan leuk.
Wat wil je nu eigenlijk verzekeren :?:

Thomas Morus
Berichten: 5926
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#3 , 15 jun 2021 20:11

Zijn schild.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6853

#4 , 16 jun 2021 08:27

Ben ik echt de enige die de vraag helemaal niet begrijp ?

Aan de poster, graag wat details over wat u precies wil weten, en waarover, of over welke verzekering of risico het gaat :)

BarateGites
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#5 , 16 jun 2021 11:47

Ik kijk naar CCW-schildverzekering en ik vind hun plan leuk. Het enige probleem is dat er geen dekking voor burgerlijke aansprakelijkheid is, tenzij ik mijn maandelijkse betaling verdubbel.

De dekking van de burgerlijke aansprakelijkheid dekt alleen als ik voor de burgerlijke rechtbank word opgeroepen en verlies. Hoe waarschijnlijk is het dat dat gebeurt, ervan uitgaande dat ik een verantwoordelijke vervoerder ben en geen slechte shoot zou plegen?


Moet ik het extra geld betalen voor dekking van de burgerlijke aansprakelijkheid of is dat niet nodig?

issue got solvedd

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”