Raam en deur nog steeds niet geleverd.

Giu
Topic Starter
Berichten: 22
Juridisch actief: Nee

Raam en deur nog steeds niet geleverd.

#1 , 17 mei 2021 14:20

Hallo allemaal

Op 1 april hebben ik en mijn vriendin getekend bij de notaris voor onze casco woning “wind en waterdicht.

Ze moesten nog enkele werken uitvoeren zoals nog enkele vensters plaatsen en de voordeur. Tot op de dag van vandaag is dit nog steeds niet gebeurd.

De pleisteraar is zo goed als klaar maar aangezien de voordeur er nog niet inzit moet hij nog eens terug komen en dit kost mij wel geteld een 400 euro extra.

Ik heb het hier met de aannemer overgehad en ook met de leverancier die de vensters en deur zou komen plaatsen maar hun willen hier niks van weten.. de leverancier geeft als uitleg dat hij enkele weken is moeten sluiten door overmacht “corona”... van daar dat de vensters en deur nog altijd niet geplaatst zijn

Ik heb ook even bij de notaris gehoord of er een uiterlijke datum in de overeenkomst staat voor wanneer het huis af moet zijn maar hier staat niets concreets in... ik veronderstel dat deze op 1 april al wind en waterdicht moest zijn..?

Hoe moet ik nu verder want ik zit al 2 weken te stressen , slaap hier niks door en ik word maar van links naar rechts gestuurd... dit is het eerste huis van mij en mijn vriendin en op moment echt geen leuke ervaring.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 17 mei 2021 17:12

TS is duidelijk niet gewoon met bouwactiviteiten in contact te komen.
Vertragingen zijn daar de gewoonste zaak van de wereld, en die 2 weken zijn pienuts.

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”