maandelijkse rente

yves troch
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

maandelijkse rente

#1 , 16 mar 2021 10:57

In 1997 heb ik een ernstig moto ongeval gehad waardoor ik gehandicapt ben aan de onderste ledematen 90 % en dus rolstoel gebonden.
Na een procedure van 17 jaar is er een vonnis uitgesproken. Er moet mij een maandelijkse geïndexeerde rente uitbetaald worden door de verzekeringsmaatschappij van degene die mij omver gereden heeft. Nog een tal van reserves zijn opgenomen in het dossier, hulpmiddelen, verdere complicaties die er zouden ontstaan enz..
Om het kort te maken, word de maandelijkse rente gestort, nooit op een vaste datum. Nochtans al meermaals op aangedrongen om dat op een vaste datum te storten.
Nu sinds januari is het de laatste keer dat er betaald word. Dus nu al de tweede maand op rij niets ontvangen. Mijn raadsman heeft al verschillende rappels gestuurd maar geen reactie.
Nu is mijn vraag welke stappen ik juridisch kan ondernemen ?
Een vonnis moet toch nageleefd worden?
Dank bij voorbaat
Met vriendelijke groeten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3793

#2 , 16 mar 2021 11:08

U heeft een raadsman, deze zou het toch het beste van allemaal moeten weten, niet?

U kunt een deurwaarder sturen hiervoor.

linsta
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 mar 2021 14:45

Klopt. Contactuur uw advocaat. U heeft met een toewijzend vonnis de mogelijkheid tot executie lijkt mij.

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”