Afgelasting jeugdkamp

Kvp1011
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

Afgelasting jeugdkamp

#1 , 31 jan 2021 07:57

Ik heb vorig jaar januari een betaling van 360 voor een jeugdkamp gedaan. Tot op heden heb ik van dit bedrag nog geen enkele terugbetaling mogen ontvangen, desondanks ik 2 maandelijks vraag achter een terugbetaling of een gedeeltelijke. Bestaan er hier wetten over waardoor ik dit kan terugvorderen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#2 , 31 jan 2021 22:38

heeft u hen al aangetekend aangeschreven of ingebreke gesteld?

Kvp1011
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#3 , 01 feb 2021 17:33

heeft u hen al aangetekend aangeschreven of ingebreke gesteld?
Neen nog niet. Dat kan ik idd doen! Alvast bedankt.

Reclame

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#4 , 01 feb 2021 19:10

heeft u hen al aangetekend aangeschreven of ingebreke gesteld?
Neen nog niet. Dat kan ik idd doen! Alvast bedankt.
als u alleen belt of de persoon (personen) alleen mondeling dit vraagt heeft u geen enkel bewijs en kunnen ze het op de lange baan schuiven.

Kvp1011
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#5 , 01 feb 2021 19:40

heeft u hen al aangetekend aangeschreven of ingebreke gesteld?
Neen nog niet. Dat kan ik idd doen! Alvast bedankt.
als u alleen belt of de persoon (personen) alleen mondeling dit vraagt heeft u geen enkel bewijs en kunnen ze het op de lange baan schuiven.
Wat zou de volgende stap kunnen zijn? Want ik vrees dat ze een faillissement nadert.

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#6 , 01 feb 2021 19:47



Neen nog niet. Dat kan ik idd doen! Alvast bedankt.
als u alleen belt of de persoon (personen) alleen mondeling dit vraagt heeft u geen enkel bewijs en kunnen ze het op de lange baan schuiven.
Wat zou de volgende stap kunnen zijn? Want ik vrees dat ze een faillissement nadert.
meld in dat schrijven dat u bereid bent om desnoods via de vrederechter uw geld terug te krijgen

als ze niet of negatief reageren of ze halen de zending niet op, dan is het volgende is dat u kan doen, een verzoeningspoging bij de vrederechter.

kost niks en gaat (naar Belgische normen) redelijk snel, maar men is daar niet verplicht om te verschijnen.


volgende is dat u de tegenpartij dagvaard voor de vrederechter, duurt langer en daar zijn kosten aan verbonden die u zelf eerst moet voorschieten.

Kvp1011
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#7 , 01 feb 2021 20:03



als u alleen belt of de persoon (personen) alleen mondeling dit vraagt heeft u geen enkel bewijs en kunnen ze het op de lange baan schuiven.
Wat zou de volgende stap kunnen zijn? Want ik vrees dat ze een faillissement nadert.
meld in dat schrijven dat u bereid bent om desnoods via de vrederechter uw geld terug te krijgen

als ze niet of negatief reageren of ze halen de zending niet op, dan is het volgende is dat u kan doen, een verzoeningspoging bij de vrederechter.

kost niks en gaat (naar Belgische normen) redelijk snel, maar men is daar niet verplicht om te verschijnen.


volgende is dat u de tegenpartij dagvaard voor de vrederechter, duurt langer en daar zijn kosten aan verbonden die u zelf eerst moet voorschieten.
Super bedankt voor de raad!

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”