ongeval creche

JoshBE
Topic Starter
Berichten: 10

ongeval creche

#1 , 29 okt 2020 13:24

Beste,

Onze zoon heeft op 14 oktober een ongeval in de creche gehad.
hij is daar gestikt in zijn soep en is daar door afgevoerd geweest naar het spoed.
nu hij is van het spoed naar UZ gent moeten gaan in kunstmatige coma op intensief.
sinds gisteren is hij terug in een gewoon ziekenhuis voor verdere revalitdatie.
Nu wij zijn per direct gestopt met werken en we hebben onze hospitalisatie verzekering ingelicht,
zei vroegen of de creche het al als ongeval heeft laten zetten, maar dit moet ik nog na vragen ik dacht van wel,
ivm wij al een berichtje gekregen hebben van een verpleegster van kind en gezin die over het ongeval sprak.
nu we hebben nog altijd geen smsje terug gekregen dus wou ik het eerst hier vragen.
Word loonsverlies door het direct moeten stoppen met werken ook gecompenseerd door zo'n ongeval?
want onze rekeningen lopen ook door en ik verlies meer dan 800e op mijn loon daar ik nu op medische bijstand sta..

Alvast bedankt!
met vriendelijke groeten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5396

#2 , 29 okt 2020 17:53

Lastige topic: k Denk dat de verzekering van de creche niet zal tussenkomen omdat zij ws geen fout gemaakt hebben. Je valt dan terug op je eigen hospitalisatieverzekering. Normaliter dekken die alleen medische uitgaven.

Dus te checken en reactie is onder voorbehoud doch ben vrij zeker. Natuurlijk niet leuk. k Duim dat hij er helemaal bovenop komt.

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”