Verzekering burgerlijke aansprakelijkheid?

jyanscole74
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Verzekering burgerlijke aansprakelijkheid?

#1 , 29 okt 2020 10:33

Het appartement waar ik met drie anderen in woon, vereist de lafhartig, duur klinkende burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering - heeft iemand anders in deze situatie gezeten en zou iemand in het bijzonder aanbevelen om hiervoor te gaan?

Ik betwijfel ook of ik hiervoor met een servicepunt / een adviseur kan gaan praten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 29 okt 2020 10:54

Wettelijke verplichting in Vlaanderen en Wallonië ...

Premie is een fractie van wat enige nalatigheid u (indien onverzekerd) kan kosten ...

https://www.huysman.be/nieuws/nieuwe-ve ... elijkheid/

Sirkii
Berichten: 5396

#3 , 29 okt 2020 11:55

Wat een taalgebruik ....

Zie uitleg in vorige post. Zo n verzekering kost je als huurder normaliter zo n 100€ of zo per jaar. Vroeger deed je dat als je verstandig was (net zoals een familiale nemen die zo n 50€ kost). Nu is het verplicht. So what s the difference?

Reclame

jyanscole74
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 30 okt 2020 08:52

Het appartement waar ik met drie anderen in woon, vereist de lafhartig, duur klinkende burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering - heeft iemand anders in deze situatie gezeten en zou iemand in het bijzonder aanbevelen om hiervoor te gaan?
192.168.0.1 routerlogin 192.168.l.l

Ik betwijfel ook of ik hiervoor met een servicepunt / een adviseur kan gaan praten.

issue got solved!!

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”