Ongeval op infrastructuur wegen werken?

Jaouad
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ongeval op infrastructuur wegen werken?

#1 , 22 jul 2020 21:15

Hallo

Een aannemer was met werken op mijn straat bezig, door dat de kuilen niet omheind waren en er geen verlichting was in het straat ben ik in een van de kuilen gevallen.

Ik heb door de val mijn ribben aan de rechterkant bezeerd en schaafwonden opgelopen aan de rechter bovenarm en aan mijn linkervoet. Waar ik het meeste last van had waren mijn ribben, ik kon de amper bewegen of slapen, kon bijna niets doen.

Ik ben naar mijn huisarts geweest daarvoor, hij zij dat het niet gebroken was en dat foto's/scan niet nodig was. Hij heeft mij pleisters (Versatis 700mg) voorgeschreven

Ik heb naar de aannemer gebeld over het ongeval die ik heb opgelopen. Ik heb uitgelegd wat er gebeurt is, dat de kuil niet omheind was nog dat er verlichting in het straat was en wat ik moet doen voor de verzekering, de kosten van de dokter en medicatie. Ik kreeg te horen dat ik daar niet mocht zijn op de straat waar ze werken uitvoeren, dat je niet ziet waar je loopt en of ik gedronken had. Dat ik een week moet uitrusten en dat het wel zal overgaan. Ze zij dat die contact ging opnemen met de ploegbaas op het werf en dat die mij terug gingen contacteren.
Tot op de dag van vandaag heeft niemand met mij contact opgenomen. Ze hebben wel na mijn telefoon oproep de kuilen gevuld, bedekt met een ijzeren plaat, omheind en de straat verlichting.


Mijn vraag is wat kan ik nu doen. Ik ben niet bewust in de kuil gevallen nog was ik dronken! Was die kuil omheind, dan was ik tegen de omheining gelopen en niet erin.

Alvast bedankt voor een antwoord.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!