Geweigerd auto verzekering

Jass92
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Geweigerd auto verzekering

#1 , 27 mei 2020 22:54

Mensen.

Ik zit met een klein probleem. Mijn auto is getakeld wegens niet verzekerd. Ik ben een tijd in het buitenland geweest voor de verzorging van me oma. Mijn polis is in deze tijd verlopen. Dit omdat de nieuwe premie niet betaald is nu ben ik net buiten de periode van dvv terug thuis gekomen. Hun beleid is dat je binnen 3 maanden je auto weer moet verzekeren anders nemen ze je niet terug aan. Waardoor ze weigerde bij dvv nu had mijn verzekeringsagent geprobeerd me onder te brengen bij baloise deze weigerde ook. Nu heb ik gebeld met de hoofdzetel van dvv deze geeft aan dat ik niet op de zwarte lijst geregistreerd sta rsr getoetst dus. Al mijn andere verzekeringen lopen daar namelijk nog wel. Ik betaal namelijk altijd een jaar vooruit en die verzekeringen waren net betaald voordat ik naar me oma moest. 

Nu is mijn vraag kan ik wel gewoon bij andere verzekeringsinstellingen terecht zoals ag of KBC etc ik zou namelijk wel me auto zsm terug willen halen ook.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 28 mei 2020 09:30

Een verzekering betaal je altijd vooruit.

Jass92
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 mei 2020 09:35

Een verzekering betaal je altijd vooruit.
Ja maar wordt ik nu nog wel bij andere maatschappijen aangenomen?

Reclame

pouly
Berichten: 243
Juridisch actief: Nee

#4 , 28 mei 2020 10:49

Een verzekering betaal je altijd vooruit.
Ja maar wordt ik nu nog wel bij andere maatschappijen aangenomen?
Dat zal je dan eens aan die maatschappijen moeten vragen

bosprocureur
Berichten: 6857

#5 , 28 mei 2020 14:20

Loop eens binnen bij een goede makelaar, en leg daar uw geval voor. U hebt een "pakket" verzekeringen, en als er geen andere negatieve elementen zijn, hebt u een goede kans dat u terecht kan met dat pakket..

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”