schade in winkel

prima
Topic Starter
Berichten: 23

Re: schade in winkel

#16 , 02 sep 2011 19:01

Ik ben volwassen en niet meer thuiswonend maar omdat ik zelf geen familiale heb en op die moment ni veel anders wist heb ik die van mijn moeder doorgegeven.
Dus dit telt niet voor mij omdat ik er niet meer woon.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38738

#17 , 02 sep 2011 19:12

U geeft een polisnr door van iets waar je geen recht op hebt ??
Van welke verzekering heeft uw moeder een brief ontvangen ...en wat zou de verzekering gaan doorgeven ALS uw moeder er niets mee te maken heeft?

prima
Topic Starter
Berichten: 23

#18 , 02 sep 2011 19:43

Dat ik dit niet had mogen doen en dus fout was van mij dat weet ik wel. Maar gebeurt is gebeurd.
Dat is dan ook mijn vraag niet.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38738

#19 , 03 sep 2011 18:31

Van welke verzekering heeft uw moeder een brief ontvangen ...en wat zou de verzekering gaan doorgeven ALS uw moeder er niets mee te maken heeft?

prima
Topic Starter
Berichten: 23

#20 , 11 okt 2011 20:09

De verzekering van de tegenpartij laat mij echt niet gerust en ik weet echt niet wat doen. Hij dreigt er mee om het via het gerecht te doen.

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#21 , 11 okt 2011 20:53

Ofwel betaalt u wat ze vragen, ofwel niet. Als u niet betaalt kunnen ze de zaak voor het gerecht brengen.
Maar de hoofdvraag is of er wel bewezen schade is waarvoor u verantwoordelijk bent.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

prima
Topic Starter
Berichten: 23

#22 , 11 okt 2011 21:27

Tja ik ben er nu ni zo happig op om iets te betalen dak ni gebroken heb.

Bewijzen zijn er ook niet vermits ik niets gedaan heb.

Franciscus
Berichten: 38738

#23 , 11 okt 2011 22:21

Hij die beweert moet bewijzen.
Extra probleem is dat u een foute verzekering hebt opgegeven .... wordt uw moeder nog lastig gevallen?
Hoe kan men u nu bereiken nog altijd via moeder of heeft men nu uw eigen adres?
U was trouwens met 4 personen in de gang dus waarom alleen U?

prima
Topic Starter
Berichten: 23

#24 , 11 okt 2011 22:27

Nee mijn moeder wordt lastig gevallen, terwijl ze al duidelijk gemaakt heeft dat ze er niks mee te maken heeft en daar niet aanwezig was.
Had haar gezegd om gewoon mijn gegevens te geven maar dit wilt ze niet doen.
De verzekeringsagent is zelfs aan de deur geweest.

Ga er van uit dat dit gewoon intimidatie is.

Franciscus
Berichten: 38738

#25 , 11 okt 2011 22:31

En nog geen klein beetje.
Het is dus de verzekeringsagent die dat doet...
Wel uw moeder moet hem dan maar eens bellen en zeggen dat als er nog EEN brief naar haar komt of als hij nog naar haar belt of aan de deur komt zij niet zal aarzelen aangifte te doen wegens stalking en mondelinge bedreigingen.

prima
Topic Starter
Berichten: 23

#26 , 12 okt 2011 13:35

Heeft u verzekeringsagent het recht om persoonlijke info zoals adres en telefoonnummer door te spelen aan de tegenpartij?
Want het is daardoor dat de tegenpartij het adres heeft.
Ik dacht altijd dat prive gegevens niet mogen vrij gegeven worden.

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#27 , 12 okt 2011 13:38

Heeft u verzekeringsagent het recht om persoonlijke info zoals adres en telefoonnummer door te spelen aan de tegenpartij?
Want het is daardoor dat de tegenpartij het adres heeft.
Ik dacht altijd dat prive gegevens niet mogen vrij gegeven worden.
Nogal moeiilijk om een zaak af te handelen indien men de gegevens van de verzekerden niet mag vermelden.....
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

prima
Topic Starter
Berichten: 23

#28 , 17 okt 2011 17:02

Tja de verzekeringsagent van de tegenpartij was dus nog is langs geweest. En mijn moeder heeft dan maar gewoon betaald.

Dus ja probleem opgelost noemt ze da maar ondertussen kan ik wel 400 euro gaan betalen voor niks.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#29 , 18 okt 2011 09:17

Hé? Uw moeder heeft cash betaald aan een verzekeringsagent? Moest ik van uw moeder zijn, ik diende direct klacht in bij de politie wegens afpersing! Een verzekeringsagent kan niet zomaar geld komen "eisen"!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#30 , 18 okt 2011 14:30

Tja de verzekeringsagent van de tegenpartij was dus nog is langs geweest. En mijn moeder heeft dan maar gewoon betaald.
Zo werkt dat toch niet.....lijkt alsof de Siciliaanse maffia bij uw moeder heeft aangebeld.
"Verzekeringsagent van tegenpartij komt even langs om geld te innen".....kom nu, zo werkt schaderegeling toch niet?
Klopt dit wel?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”