#6 , 02 jul 2016 12:39
Bedankt voor al het advies. Dit is een voorlopige versie van de open brief dat ik wil verspreiden:
Bedankt *naam van de piercingshop* voor de SLECHTSTE EN ONBESCHOFTSTE SERVICE OOIT!!
Lang verhaal kort: Ik heb een tijdje terug 2 helixpiercings laten zetten, en daar zal ik voor de rest van mijn leven zwaar spijt van hebben.
Het was eerst goed aan het genezen tot ik na anderhalve maand terugkwam om nieuwe juweeltjes te laten plaatsen.
Direct na het plaatsen van de nieuwe juweeltjes is het héél hevig geïnfecteerd geraakt. In het kraakbeen, waardoor antibiotica dus compleet nutteloos werd. Het resultaat: Een operatie, 6 dagen ziekenhuis (mét peperdure rekening) in het midden van de examenperiode en een (mild) verminkt oor voor de rest van mijn leven.
Na al dit dacht ik dat de miserie voorbij was maar ik had het duidelijk mis!!!!! Na mijn ontslag in het ziekenhuis ben ik terug naar de studio gegaan: Ik was kwaad, overstuur en zat vol tranen in mijn ogen mijn verhaal te doen en ik kreeg ik de MEEST ONBESCHOFTE REACTIE OOIT!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kreeg niks niks niks van begrip, er werd zelfs gezegd dat ik loog, en er werd al lachend gezegd: ‘Ja, jullie psychologiestudenten denken te veel na.’ Er werd helemaal geen begrip of respect getoond. Meer nog: er werd helemaal niets van verantwoordelijkheid opgenomen, in de plaats daarvan gaf men de schuld aan mijn huisdokter die mij zogezegd maar beter moest behandelen. Dit vind ik echt laf. Ik had nog om terugbetaling van de piercings gevraagd maar daar heb ik zelfs nooit antwoord op gekregen. Al dit werkte alleen maar als een druppel op een hete plaat, en die plaat is enkel heter geworden.
Ik besef dat ik de studio niet zomaar zonder bewijs kan beschuldigen voor de infectie, ik doe dit ook helemaal niet (ook al is het net na het plaatsen van nieuwe juwelen ontstoken geraakt). Maar alstublieft, dit is ook helemaal geen manier om met klanten om te gaan!!!!!
Leer hier alstublieft uit. Zo’n vreselijke behandeling van klanten verdient dan ook een vreselijk slechte recensie.
***foto’s van oor net na operatie en van genezen verminkt oor***
Wat denken jullie?