indekken tegen laster enz...

bamboeka
Topic Starter
Berichten: 110

indekken tegen laster enz...

#1 , 06 mei 2008 20:55

Hoe kan men zich indekken tegen laster en zelfs eerroof in afwachting van een uitspraak van vredegerecht?

Kan het werkelijk dat men geduurende tientalle jaren algemene vergaderingen afschaft? Men moet toch jaarlijks ontlasting geven.
Begrijpen wie begrijpen kan! Ik begrijp dit niet.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#2 , 06 mei 2008 21:00

Ik denk dat velen uw bericht ook niet gaan begrijpen.

Waar gaat dit precies over?

Wie is degene die misschien aan laster schuldig is? U of iemand anders?

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

bamboeka
Topic Starter
Berichten: 110

#3 , 07 mei 2008 15:54

HEBT U ZICH NIET VAN FORUM VERGIST?

Reclame

mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#4 , 07 mei 2008 22:24

Wat bedoelt u?

U legt de situatie niet echt goed uit ... Men kan u maar helpen als u de situatie nauwkeurig beschrijft.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Sedlex
Berichten: 83

#5 , 11 mei 2008 20:40

Wat bedoelt u?

U legt de situatie niet echt goed uit ... Men kan u maar helpen als u de situatie nauwkeurig beschrijft.

Lenny
I agree...


Bovendien, wat heeft een uitspraak van de vrederechter te zien met laster en eerroof. Laster en eerroof is een strafrechtelijk misdrijf, ...

Ik denk dat de topicstarter zich van forum heeft vergist, het forum met de vrouwen met de glazen bol, die kunnen raden wat de situatie is, is hier achter de hoek...

Pedro
Berichten: 735

#6 , 11 mei 2008 23:25

Wat bedoelt u?

U legt de situatie niet echt goed uit ... Men kan u maar helpen als u de situatie nauwkeurig beschrijft.

Lenny
I agree...


Bovendien, wat heeft een uitspraak van de vrederechter te zien met laster en eerroof. Laster en eerroof is een strafrechtelijk misdrijf, ...

Ik denk dat de topicstarter zich van forum heeft vergist, het forum met de vrouwen met de glazen bol, die kunnen raden wat de situatie is, is hier achter de hoek...
Om eerlijk te zijn, als u als "advocaat" mensen op deze manier "aanvalt"/bekritiseert, dan denk ik dat u een advocaat van bedenkelijk allooi bent en waarschijnlijk zeer weinig werk hebt.

bamboeka
Topic Starter
Berichten: 110

#7 , 12 mei 2008 12:44

Dank Pedro,

Maar uw antwoorden hebben mij en heel veel mensen al geholpen.
Ik bedank je omdat ik voel dat je gewone mensen ook wil helpen. En met alles wat ik al over mede-eigendom gelezen heb , vind ik dat men aanvoelt dat je kennis van zaken hebt.

Groetjes

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”