Hallo,
Onze syndicus heeft het altijd over de plaats waar de bescheiden zich bevinden. Die plaats hebben we dus...
Maar welke documenten verstaat men onder bescheiden?
Kan iemand daar op antwoorden met een juridische onderbouwing
MVG
Hij bedoelt waarschijnlijk alle documenten betreffende de VME. Volgens het Burgerlijk Wetboek dienen deze zich op de zetel van de VME te bevinden. Deze zetel kan in het kantoor (maatschappelijke zetel) van de syndicus zijn of bv. in het geval van een mede-eigenaar/syndicus in het gebouw zo hij daar zelf woont. Conform artikel 577-8§2 B.W. is de rechtsgeldig aangestelde syndicus verplicht om in het gebouw kennisgeving te doen (aanplakking) van o.a. het adres van de maatschappelijke zetel alsook de plaats waar, op de zetel van de VME, het reglement van orde, het notulenregister,... door iedere belanghebbende kan worden geraadpleegd,...Hallo,
Onze syndicus heeft het altijd over de plaats waar de bescheiden zich bevinden. Die plaats hebben we dus...
Maar welke documenten verstaat men onder bescheiden?
Kan iemand daar op antwoorden met een juridische onderbouwing
MVG