spar in tuin aan het kapot gaan is

gosseye
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

spar in tuin aan het kapot gaan is

#1 , 11 nov 2018 10:56

mijn tuin maakt de hoek van twee straten en is omringt door sparren.nu de stad heeft een tuintje op de hoek geplaatst met planten die redelijk hoog gaan ,één spar is van onderaan kapot aan het gaan waarschijnlijk door te weinig(ben het bijna zeker te weinig licht dat zegt mijne tuinman ook) is de stad verantwoordelijk,indien ja moet ze dat vergoeden,één spar of gaanse hoek dat zijn er zo een stuk of 15.Bedankt op voorhand.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5414

#2 , 11 nov 2018 12:39

Staan uw sparren meer dan 2 m van de perceelsgrens? Staan de bomen in het tuintje van de gemeente meer dan 2 m van de perceelsgrens? Zijn door beiden alle overangende takken verwijderd?

Ben je zeker dat de droogte niet de oorzaak is? Procederen zal in ieder geval pokkeduur zijn met als eerste dure stap een door u te betalen door de rechter aangestelde expert om een expertise te doen.

gosseye
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#3 , 12 nov 2018 09:20

Die van stad staan op een paar centimeters van de perceelsgrens en het is niet de droogte, het is meer van te weinig licht,mijn sparren staan op de geregelmenteerde 50 cm en minder dan 2m hoog dat is zoals het moet denk ik.Alle overangende takken zijn verwijderd.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”