aankoop garagestaanplaatst tussen lijnen

hendrik13
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

aankoop garagestaanplaatst tussen lijnen

#1 , 21 okt 2018 13:40

Wij hebben een verkoop/aankoopbelofte ondertekend op 21/08/2018 om een autostaanplaats te kopen zelf binnen haar lijnen. En deel xx in mede-eigendom . Akte te tekenen voor 21/11/2018.Nu kom ik er achter dat er een bouwovertreding is vastgesteld , PV van 23/11/2017 . De verkoper beweert ook dat de oplevering van het verkochte eigendom plaats vind op 13/08/2018.
Situatie:
Er is 13/08/2018 een rondgang geweest in de garage en de gemeenschappelijke delen en omwille duidelijke overtredingen van de voorschriften inzake brandveiligheid kan de VOORLOPIGE oplevering niet plaatsvinden.
Vraag:
Als ik de akte nu tekenen ben ik dan verantwoordelijk voor de bouwovertredingen ??
Mag ik de garage in gebruik nemen zonder voorloge oplevering ?? Verkoper beweerd van wel.Brandblussers zijn aanwezig, aanduidingen nog niet.
Sleutels van deuren en garagepoort ontvangen bij ondertekening van akte ontvangen lijkt mij normaal.

alvast bedankt voor uw reactie

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding