Buren vullen zwembad

MDT3ach
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Buren vullen zwembad

#1 , 03 aug 2018 19:17

Zoals de titel al zegt hebben onze buren hun opblaasbaar zwembad gevuld. Ik zou dit graag ergens willen melden aangezien we al veel overlast(geluid/afval) hebben gehad van dit uitbundig Roma gezin. Ik vind echter nergens informatie waar je dit kan melden of dat men dit al überhaupt kan melden. Het gezin is geplaatst door het OCMW. Zou ik dit bij hen kunnen melden?

Dank bij voorbaat.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5932
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#2 , 03 aug 2018 19:27

Maakt dat bad dan zoveel lawaai?
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

LeenW
Berichten: 12839

#3 , 03 aug 2018 20:15

Dit lijkt mij een politiebevoegdheid.

Reclame

MDT3ach
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#4 , 03 aug 2018 21:36

Maakt dat bad dan zoveel lawaai?
Omdat het met deze hitte verboden is. Ik weet dat dit klikspaan gedrag is maar en zou dit graag melden aangezien het geen aangename buren zijn
Dit lijkt mij een politiebevoegdheid.
Dan maar eens naar het algemene nummer bellen en dit melden.

bosprocureur
Berichten: 6858

#5 , 03 aug 2018 23:02

Ze zullen een vermaning krijgen.
Een strenge dan nog !

Of meteen een boete.

Bent u dan tevreden? Haalt in praktijk weinig uit, vrees ik.

eylis
Berichten: 8842

#6 , 03 aug 2018 23:07

En of de buren nu Roma of Kortrijkzanen zijn, dat voegt niets toe aan de feiten. U had gewoon kunnen vertellen dat het onaangename buren zijn die veel overlast bezorgen en geplaatst zijn door het OCMW.

Meeboo
Berichten: 1488

#7 , 04 aug 2018 10:39

vijgen na pasen. zolang de politie geen vaststellingen heterdaad doet, doet dit gezin niets fout. Wie zegt dat ze dat bad pas gevuld hebben met water? trouwens een klein plonsbadje voor de kinderen mag men nog steeds vullen

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”