gemeenschappelijke watergracht

Oude Belg
Berichten: 3192

Re: gemeenschappelijke watergracht

#16 , 02 aug 2018 22:52

En bekalken zonder een bodemstaalanalyse dat is nefast.
Toch maar even googelen. Niet "azijn" of "kalk", maar "ironie" bijvoorbeeld. :twisted:
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5917
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#17 , 02 aug 2018 23:29

Er is hier een grondverbeteraar bezig denk ik.
Flink in de gracht urineren (collectief) is de biologisch verantwoorde oplossing want zonder pesticiden, TS zegt trouwens zelf dat het een "watergracht" is. Dus om in te wateren. En periodiek wc-eend met ontkalker gebruiken om de kalk van Oude Belg te neutraliseren.
:shock: :shock: :shock:
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

lukasi
Berichten: 1139

#18 , 02 aug 2018 23:46

Ha nu snap ik het

Zogauw iemand met een andere achtergrond dan juridische kennis probeert om info door te geven die voor TS relevant is of l van belang kan zijn maar waar jullie geen kaas van hebben gegeten is het de normaalste gang van zaken om ff alles te hekelen ?
Vinden jullie niet dat dit kinderachtig is voor topic starter die hier een vraag stelt en graag een oplossing tegemoet ziet?
En die oplossing is deels juridisch maar ook deels technisch.
En voor de technische kant hebben jullie wel ruimschoots bewezen dat dit niet jullie sterkste punt is.
Maar goed
een beetje ironie en zelfspot is nooit weg
maar doe het dan met kennis van zaken.

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6853

#19 , 03 aug 2018 08:17

Tja, dit is tenslotte een juridisch forum

Aan de andere kant denk ik dat het weer van de laatste maanden wat verstikkend werkt voor ironie, woordspelletjes en dergelijke.

Ik heb de indruk dat TS zijn antwoord gehad heeft.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”