Syndicus betaalt mijn verzekeringsgeld niet uit

Evi_30
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Syndicus betaalt mijn verzekeringsgeld niet uit

#1 , 12 jun 2018 09:04

Hallo

Ik ben een vijftal jaar eigenaar geweest van een appartement, en op dat moment zijn er problemen geweest met een lek in het dak, en zo dus schade in mijn appartement. Er is dan zelfs een expertise van de verzekering gebeurd, en hiervan heb ik een formulier gekregen waarop staat dat ik recht heb op ongeveer 1000 euro. Dit is ondertussen aan de syndicus uitbetaald, maar deze stort dit maar niet door. Ik heb tientallen mails gestuurd, en talloze keren gebeld, maar hij geeft geen gevolg aan mijn vraag.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Of welke stappen ik kan zetten?
(ik ben ondertussen geen eigenaar meer, en wacht eigenlijk ook nog op de jaarafrekening 2017 waar ik ook nog geld van terug moet krijgen)

alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#2 , 12 jun 2018 10:00

We weten dat ons verhaal eentonig is. Mails, bellen, zeggen, whatsappen,... Wat is er mis met een (aangetekende) brief?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Evi_30
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 12 jun 2018 17:44

Ok, doe ik. Hopelijk maakt dat het verschil.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”