waterschade app

save
Topic Starter
Berichten: 23
Juridisch actief: Nee

waterschade app

#1 , 25 mei 2018 22:32

kort : donderdag waterschade aan muur berging gemerkt, syndicus verwittigd
vrijdagmorgen :syndicus heeft loodgieter gestuurd en stelde geen lek vast in de gemene delen, hij ging samen binnen met iemand vd beheerraad in app boven ons en vermoedde het lek achter de vaatwas (dus privatief) eigenares was niet thuis en er kon dus niks gebeuren.

de volgende dag de bovenbuur gecontacteerd en gevraagd haar toevoerkraan vaatwas onmiddellijk dicht te zetten en het doorlekken op onze muur stoptte onmiddellijk.
Ik dacht probleem opgelost : oorzaak gevonden en wordt opgelost door de loodgieter na weekend.

echter kwam de buurvrouw op zondag , had een bevriend loodgieter laten komen en er was niks te zien ,zij ontkent nu de oorzaker te zijn (en heeft het probleem opgelost ,was waarsch ook slechts darm los )
De schade is laag, ongvr 200 eu (herschilderen wel zelf ) en daarom komt de verzekering niet tussen, lager dan franchise zegt syndicus .(blokpolis wordt niet ingeschakeld )
Nu kan ik als schadelijder mijn kosten niet verhalen op bovenbuur daar zij alles ontkent ???

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#2 , 25 mei 2018 22:37

uw verzekering inlichten

zij zullen dan wel de nodige stappen ondernemen

save
Topic Starter
Berichten: 23
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 mei 2018 22:40

mijn verzekering is de blokpolis,
(bij mijn inboedelverzekering kon ik niet terecht want is een muur van gebouw, geen inboedel)

Reclame

Thomas Morus
Berichten: 5926
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#4 , 25 mei 2018 22:43

Rechtsbijstand familiale polis.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”