Ratten bij de buren

josi
Topic Starter
Berichten: 551

Re: Ratten bij de buren

#16 , 20 apr 2018 12:29

Ik heb dan toch de stad Leuven via mail gecontacteerd.Hebben mijn melding doorgegeven aan de dienst weg en riool beheer.
Ik zie geen ander reden dat er zoveel ratten zitten!Heb er deze morgen weeral één gezien,ze ging bijna zelfs niet lopen van me.Wij hebben enkel bloemen en planten staan.Ik gaf wel eten aan de vogeltjes maar dat doe in nu niet meer ivm de ratten.Vind het wel zielig voor de vogeltjes :(
Onze buren hebben achteraan kippetjes,een moestuin,compostbak,regenton,vijver en grote volière en ook veel bloemen en planten.Ook weet ik dat onze buren aan de linkerkant enkel bloemen en planten hebben.Zij hebben af en toe één zien lopen.
Vermits de buurvrouw zei dat ze gezien heeft dat de aarde helemaal omgewoeld is achter de volière denk ik dat het toch vandaar komt.Deze staat tegen de gemeenschappelijke scheidingsdraad.Maar je kan daar enkel tussen als je héél smalletjes bent :)

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”