volmacht

gvd111
Topic Starter
Berichten: 164

volmacht

#1 , 15 mar 2018 20:49

Beste leden,
Begin deze week ontvingen wij van onze nieuwe syndicus een uitnodiging voor de AV die doorgaat dit weekend.
Wegens andere verplichtingen kan ik absoluut niet aanwezig zijn en laat ik mij met een volmacht vertegenwoordigen door een andere ME.
Op zich geen probleem maar ik ben al enkele jaren rekening-commissaris van onze VME en tijdens deze AV moet er weer gestemd worden voor de functies.
Ik zou mij graag opnieuw kandidaat stellen via de ME die mijn volmacht heeft maar kan dit als ik niet aanwezig ben?
Bedankt voor een reactie.
Mvg/Geert

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38587

#2 , 15 mar 2018 21:07

U moet toch ook verslag uitbrengen?

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#3 , 15 mar 2018 21:14

U kan zich schriftelijk kandidaat stellen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

gvd111
Topic Starter
Berichten: 164

#4 , 16 mar 2018 10:32

De vorige syndicus werd per 1 januari 2018 ontslagen en dan werd de nieuwe aangesteld. Deze laatste heeft het dossier pas enkele weken geleden van de vorige ontvangen.
Tot nu toe heb ik nog geen enkele factuur van 2017 gezien en kan ik er dus geen verslag over maken (staat ook niet op de agenda) maar ik heb hem mijn verslag met de opmerkingen over de afrekeningen van 2016 (dat ik op de laatste AV in oktober 2017 besproken heb) doorgemaild.
Ik had inderdaad verwacht om vóór de AV eerst nog even met de nieuwe syndicus samen te zitten om e.e.a. te bespreken/controleren.

adsummam
Berichten: 581

#5 , 16 mar 2018 11:48

Verkiezing en aanstelling CvR voor het jaar 201x, hoort een agendapunt te zijn, (#3) voorafgegaan door een kandidatuurstelling.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”