#17 , 28 dec 2017 22:52
Wij hebben als RME (en ik als commissaris der rekeningen) gisteren vergaderd ( zonder de moeilijke eigenaar met 2x2 flats samengevoegd, die deel uitmaakt van de RME en tevens een deel van de "Zorgtaak", zijnde het niet-specifiek zorgaspekt overneemt) en beslist :
- dat er 45 flats zijn zoals in de basisakte beschreven, en dus zowel de quotiteiten van de syndicus als de "zorgkosten" (=6€ bij bewoning en 1€ bij leegstand) over 45 flats moeten worden verdeeld;
- dat de bijkomende facturen van de moeilijke eigenaar die bv voor zijn taak telefoon- en internetabonnement afsloot, op eigen initiatief de tuin laat onderhouden, bewijzering plaatsen in het gebouw en al deze kosten doorfactureert aan de VME, moeten worden verworpen door de syndicus (daar vervat in de 6 €);
- dat we eventueel bereid zijn het onderhoud van de tuin te dragen a rato van 0.5 € /dag/flat, hiervoor beroep doen op mensen van een beschutte werkplaats en niet op de dure ondernemer die bewuste eigenaar had aangesteld;
- dat we tenslotte openheid willen over verhuur en informatieve doorstroming naar ALLE eigenaars (daar is bewuste eigenaar absoluut tegen gekant).
We zullen de reactie afwachten en evalueren...
Reageren op (B)AV doen we voorlopig niet, daar het ganse project is in opstart (voorlopige oplevering eind september 2017), daar we op 28/11/2017 al een BAV hadden omwille van de bewuste eigenaar die de vorige syndicus wraakte! Het is gewoon een aaneenschakeling van tegenkantingen van die persoon, die omwille van zijn (verleden) verkoopstaak van de flats, denkt dat ie nu gewoon heer en meester is van gans het gebouw...