Oordeling van de rechter buren probleem !

gorens
Topic Starter
Berichten: 180

Oordeling van de rechter buren probleem !

#1 , 29 okt 2017 20:41

Ik en mijn moeder wonen sinds drie maanden in een residentie appartement met drie verdiepen .
De poolse buurvrouw die ons al drie maanden pest door elke avond op haar muur te slaan ,
Zijn wij naar het vrede gerecht gegaan voor info !

Ik hebt mijn verhaal gedaan bij het vrede gerecht .
De uitspraak van de rechter ..........


De huurder moet een aangetekend schrijven zenden naar de huisbaas , met de klachten van de buurvrouw .
De huisbaas is verplicht om de huurder te helpen , en met de buurvrouw te spreken .
De huisbaas moet de buurvrouw vragen om zijn huurder met rust te laten .
Als de huisbaas met de buren niet wil spreken , moet de huurder klacht neerleggen bij de rechter.
De huurder is dan verplicht minder huur te betalen , of zonder opzeg op zoek naar een andere woning .

De huurder moet zijn warborg terug krijgen .


Gorens

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 29 okt 2017 20:44

De huisbaas moet de buurvrouw vragen om zijn huurder met rust te laten .

Jaja en de huisbaas moet ook de pampers van de huurder verversen :lol:
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Franciscus
Berichten: 38590

#3 , 29 okt 2017 20:53

Politie kan optreden bij overlast ... maar deze moet wel bewezen kunnen worden.
In nogal wat gemeenten zijn er bemiddelaars voor dit soort zaken.

U stelt al een hele tijd vragen over huren en buren ...maar blijkbaar verhuisd u nogal dikwijls ...

Reclame

P-Stone
Berichten: 280

#4 , 29 okt 2017 21:49

Ik vind de juridische vraag niet in het relaas van T/S.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#5 , 29 okt 2017 22:57

Ik en mijn moeder wonen sinds drie maanden in een residentie appartement met drie verdiepen .
De poolse buurvrouw die ons al drie maanden pest door elke avond op haar muur te slaan ,
Zijn wij naar het vrede gerecht gegaan voor info !

Ik hebt mijn verhaal gedaan bij het vrede gerecht .
De uitspraak van de rechter ..........


De huurder moet een aangetekend schrijven zenden naar de huisbaas , met de klachten van de buurvrouw .
De huisbaas is verplicht om de huurder te helpen , en met de buurvrouw te spreken .
De huisbaas moet de buurvrouw vragen om zijn huurder met rust te laten .
Als de huisbaas met de buren niet wil spreken , moet de huurder klacht neerleggen bij de rechter.
De huurder is dan verplicht minder huur te betalen , of zonder opzeg op zoek naar een andere woning .

De huurder moet zijn warborg terug krijgen .


Gorens
Die vrederechter was onder invloed van alcohol of drugs.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”