Syndicus wil datum vergadering niet aanpassen

Galactic
Topic Starter
Berichten: 40

Syndicus wil datum vergadering niet aanpassen

#1 , 25 okt 2017 14:20

Syndicus zet datum vergadering op een moment dat ik niet kan (mogelijk bewust). Ik reageer hierop onmiddellijk maar syndicus wil de datum niet aanpassen. Volgende vergadering wil ik namelijk enkele punten aankaarten niet in zijn belang. Vandaar het vermoeden dat hij dit bewust doet. De andere mede-eigenaars zijn helaas niet zo kritisch/mondig als ik, maar steunen vaak wel mijn voorstellen. Wat zijn nu mijn rechten eigenlijk, ik wens echt bij die vergadering aanwezig te zijn, maar zit in het buitenland voor het werk.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38587

#2 , 25 okt 2017 14:34

U kan iemand aanstellen om in uw plaats het verhaal te doen.
Heb dat zelf als lasthebber van een persoon en met het ingevulde volmachtformulier tweemaal gedaan. Ik was een totale vreemde aan de VME - van een aantal leden AV kwam er protest maar gezien ik over de nodige documenten beschikte konden ze niets doen. Kan ook een advocaat zijn.

Datum vergadering is meestal bepaald in statuten /reglement gebouw (of toch een zekere periode) .

En zorg dat de andere eigenaars op de hoogte zijn van uw voorstellen ..mogelijk zijn ze bereid om nu al hun medewerking te verlenen.

Boregard
Berichten: 245

#3 , 25 okt 2017 21:52

geef volmacht aan andere eigenaar en schrijf hem jouw voorstellen die hij moet verdedigen uitgebreid op papier
Er is maar 1 goed: kennis
en er is maar 1 kwaad: onwetendheid
:arrow: Socrates

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”