Parkeren

Linkan
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Parkeren

#1 , 27 jul 2017 00:26

Wij zijn eigenaar van een appartement een blok van 5 . Er zijn 3 garage's en 2 parkeerplaatsen . Dus ieder heeft zijn garage of parkeerplaats .Als je bij ons de oprit oprijd moet je een scherpe bocht naar rechts nemen en in de uiterste hoek komen om dan achteruit te rijden om in de eerste garage te komen , de onze dus . De 2 de garage behoord aan onze buurvrouw en de 3 de aan de boven buur van het 2 de verdiep . De 2 parkeerplaatsen behoren aan de eerste verdiep links en rechts . De garage's van deze buren worden gebruikt om een track in te zetten en de andere om een kleerkast en een brommer omdat hij niet met de wagen in zijn garage kan omdat die te groot is . En nu de vraag mogen ze zomaar hun wagen voor de garage plaatsen ook al kunnen wij niet meer in de garage rijden omdat we die uitdraai zone moeten gebruiken voor te kunnen parkeren ik zeg er wel bij het is maar juist uitgemeten wat de plaats betreft . Ze hebben vorige week ons zo gepest en de wagen in het middelen gezet speciaal om te treiteren . Graag een antwoord bedankt .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 jul 2017 14:16

Wat zegt het reglement van het appartementsblok over die garages en parkeerplaatsen?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Franciscus
Berichten: 38587

#3 , 27 jul 2017 18:03

Doorgang en dus ook de plaats voor een poort zal zo wie zo gemeenschappelijk zijn.
Parkeren verboden alleen al voor de algemene veiligheid.
Zal geen privaat gedeelte zijn. Dus niet bedoeld op 'gebruikt' te worden.

Hier wat uitleg .... maar dan zal er een (B)AV moeten komen en een regeling om het wegslepen mogelijk te maken ... wel enkele stappen te ver nu.
http://www.juridischforum.be/forum/view ... em#p246475

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”