Bomen te kort aan de scheiding

Kristofver
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

Bomen te kort aan de scheiding

#1 , 06 jun 2017 14:53

Beste mede forumleden

Ik heb sinds paar maand terug een mooi stuk bouwgrond gekocht. Was in de winterperiode nu het gevolg. De lente komt alles te groei en een beter zicht.
Er staat een een scheidingsdraad op de scheiding. Alvorens dat ik de grond kocht dus ik ben zoieso nu ook mede eigenaar van de draad. Maar nu staan er bomen die met gehele stam schuin over de scheidingdraad gegroeit zijn en zelf tege de draad aanleunen. Ik heb gemeten 1 staat 10 cm van de scheiding andere rond de 20cm.
Ook veel wildgroei dorenstruiken groeien door de draad en groeien ook recente wildgroei bomen zelf die hun eigen weven door de draad. De eigenaar verhuurt dat huis. En zegt dat hij niet aansprakelijk gesteld kan worden voor het probleem en dat de huurder het moet oplossen. En de huurder zegt dat da niet voor hem is. Na wat zoeken ben ik te weten gekomen dat dit echt voor de eigenaar is nu heb ik de wijkagent er bij genomen dat via hem nog is gevraagd ken worden. Als hij deze nog weigerd wat kan ik doen het vredegerecht? En zou ik dit halen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 06 jun 2017 14:59

Ja . Vredegerecht.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”