Verbouwing dak schade buren

angell
Topic Starter
Berichten: 82

Verbouwing dak schade buren

#1 , 16 feb 2017 17:55

Hallo allemaal, ik heb een korte vraag wij hebben sinds een paar dagen een dakdekker die onze dak vernieuwt. Dus onderdak en nieuwe dakpannen. Nu komt vanmiddag de buurvrouw langs en vertelt ons dat de dakdekkers tijdens het vernieuwd van de muurplaat van het dak voor schade heeft gezorgd in haar slaapkamer. Ik ben nog niet wezen kijken en vroeg me gewoon af wie verantwoordelijk is voor de herstellingen van de schade onze verzekering of die van de dakdekker? Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38587

#2 , 16 feb 2017 18:00

Om te beginnen de dakwerker en die zijn verzekering.
Uiteraard ook uw eigen brand en familiale en rechtsbijstandsverzekering in kennis stellen.

angell
Topic Starter
Berichten: 82

#3 , 16 feb 2017 18:32

Maar wat moet ik tegen mijn verzekering zeggen. Sorry dit is de eerste keer dat ik ze ga moeten contacteren. Ik bedoel als de dakdekker zijn verzekering er voor verantwoordelijk is moet ik die van mij dan gewoon meedelen dat mijn buren mijn dakdekker zijn verzekering ingebrekke zullen stellen?

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”