Bouw windmolen

NauCa
Topic Starter
Berichten: 29

Bouw windmolen

#1 , 16 nov 2016 11:34

Hoi,

Situatie:

Bedrijf gelegen in een industrieterrein dat vlak naast een woonwijk ligt is vorige week begonnen met de bouw van een windmolen. Heel de buurt valt nu uit de lucht want wij wisten van niks.
Ik ben wat navraag gaan doen en er blijkt wel degelijk een aankondiging omhoog gehangen te hebben. Aan de ingang van het bedrijf, waar geen enkele buurtbewoner komt tenzij hij effectief in dat bedrijf moet zijn.

Kan dat zomaar?

Ik heb geen probleem met windmolens maar het feit dat er nu eentje op 300 meter van mijn huis komt maakt me wel een beetje ongerust over lawaaihinder. Als dat ding niet te luid is ga ik er ook geen probleem mee hebben maar stel nu dat er enorm veel lawaaihinder komt. Kunnen we dan nog iets doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
NauCa
Topic Starter
Berichten: 29

#2 , 16 nov 2016 11:37

Excuses moest deze post op een verkeerde plaats staan.

katwezel
Berichten: 375

#3 , 16 nov 2016 16:52

Klopt , aan de ingang duidelijk zichtbaar is in orde , tevens zul je de aanvraag terug vinden in de notullen van de maandelijkse vergaderingen van de gemeenteraad , sommige gemeenten zetten dit ook op hun www pagina

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”