welke procedure ?

schwatteke
Topic Starter
Berichten: 29
Juridisch actief: Nee

Re: welke procedure ?

#16 , 04 sep 2016 23:00

De syndicus doet alleen de eindafrekening voor het water en vaste kosten aan de eigenaars . De huurders betalen maandelijks voor elektriciteit , rechtstreeks aan Lampirus . Gas is er niet , we verwarmen met elektriciteit . We wisten al in april tijdens de jaarlijkse vergadering hoeveel ik de huurders voor het water moest aanrekenen , maar er stond nog niets op papier , daarvoor moesten we wachten tot in juli . Maar niet getreurd , ik ga er begin volgend jaar ( hopelijk) zelf wonen .Het zal het me niet meer interesseren , wanneer ik dan de eindafrekening ga krijgen . Ik reken de huurders geen vaste kosten aan , alleen de waterfactuur is voor hun .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
schwatteke
Topic Starter
Berichten: 29
Juridisch actief: Nee

#17 , 05 sep 2016 10:44

In de basisakte staat :

Volgende delen zijn , onder meer , voorwerp van privaat eigendomsrecht ;
- de terrasafsluitingen , de balkons der appartementen .
Zijn onder meer begrepen in de medeeigendom ;
- de funderingen en grondvesten , de zware gevel zij- en scheidingsmuren voor zover deze laatste dienen als dragende muren ; het betongeraamte met draagbalken en kolommen .

Dus ik begrijp hieruit ; dat de betonstructuur van het terras gemeenschappelijk is en het balkon ( bovenste gedeelte ) privatief ?

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#18 , 05 sep 2016 12:02

Klopt

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”