dispuut buur - scheidingslijn

voodoo
Topic Starter
Berichten: 14

Re: dispuut buur - scheidingslijn

#16 , 04 okt 2016 08:32

Bedankt voor je hulp. Haag was wel langer dan 2meter.

Kan ik, als slachtoffer van een misdrijf, geen aanspraak maken op een pro Deo advocaat?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
voodoo
Topic Starter
Berichten: 14

#17 , 05 okt 2016 20:32

Kan ik eigenlijk best naar die oproeping gaan?
Wat als ik niet ga? Iemand ervaringen mee?

Franciscus
Berichten: 38583

#18 , 05 okt 2016 22:35

Bij de vrederechter uiteraard met een dossiertje dat u hebt opgesteld
Een exemplaar voor u een voor vrederechter en een voor tegenpartij maak dat dossier op een tijdslijn dus chronologisch en geef bok elk feit waar u een bewijs van hebt een documentnummer dus zie bijlage 1 enz ..achteraan een inventarislijst waar alle bijlage genummerd opstaan .
Teken (parafeer elk blad)
In een tuincentrum zal uw el de prijs krijgen wat het planten van een struik of struiken van 2 meter hoog kosten - + de x% uitval die nog eens zal vervangen moeten worden ..voeg dat ook toe... zo kan de vrederechter inschatten wat uw redelijke kosten zijn.

Voor pro deo ( dan is er ook rechtsplegingsvergoeding) - hangt af van uw inkomen.
http://www.belgium.be/nl/justitie/slach ... nd/kosten/
http://www.advocaat.be/Page.aspx?genericid=74

Maar komt uw verzekering niet tussen gezien er ook het strafrechtelijk element vernieling stedelijke of landelijke afsluiting is?

Reclame

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#19 , 06 okt 2016 09:30

)
In een tuincentrum zal uw el de prijs krijgen wat het planten van een struik of struiken van 2 meter hoog kosten - + de x% uitval die nog eens zal vervangen moeten worden ..voeg dat ook toe... zo kan de vrederechter inschatten wat uw redelijke kosten zijn.

?
Er bestaan bij de rechtbanken lijsten voor planten en hagen, per soort, hoogte en ouderdom, waarop de rechter en/of de expert zich kan baseren voor zijn prijsbepaling. Heb ooit (30 jaar geleden) zo een lijst gehad, maar ondertussen kwijt geraakt

voodoo
Topic Starter
Berichten: 14

#20 , 07 okt 2016 19:02

Verzekering heeft mij afgescheept opdat het hier om een burenruzie zou gaan. Ik heb mijn pv doorgemaild, maar geen resultaat.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”