pesterijen buren

kim1612
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

pesterijen buren

#1 , 12 jun 2016 20:51

Wij wonen hier 10 jaar met ons gezin
De buren die ook al 10 jaar langs ons wonen zijn van dag 1 al bezig van pesterijen .
De pesterijen gaan van: sabotage van de omheining tot vergif gooien voor de hond.
We zijn al met politie, burenbemiddeling geweest dan stopt het even maar dan begint de hel weer.
Wij hebben nu onlangs camera's gezet maar krijgen het niet vast op beeld omdat ze wel altijd iets vinden om dit te omzeilen. We hebben nu de omheining volledig dicht gemaakt in de tuin, dat ze geen vergif meer kunnen gooien.
Nu beginnen ze vooraan de woning vanalles te doen zodat de hond kwaad wordt en vanalles stuk bijt
Mijn hond is alles behalve aggressief maar als hij de buurman ziet wordt hij woest.
Wij zijn niet de enige die zoveel problemen heeft met hun. Vorig jaar heeft hij het zoontje van de andere buren omver gereden. Hij gaf zelfs gas bij. I weet niet meer wat te doen. En ik zou het erg vinden moest ik mijn oude hond van 10 jaar weg moeten doen voor dit. Want hij doet dit alleen 1ls de buren thuis zijn voor de rest geniet hij van zijn oude dagen.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding