Nachtlawaai bovenbuur appartementsgebouw

bibaloa
Topic Starter
Berichten: 9

Nachtlawaai bovenbuur appartementsgebouw

#1 , 24 mei 2016 23:48

Hallo,

Ik woon tijdelijk bij mijn grootmoeder op een appartement op het gelijkvloers.
Daar slaap ik in de woonkamer.

Regelmatig maakt de bovenbuur lawaai tot lang na 22.00, ik hou me vaak in want aleja, een beetje verdraagzaamheid hé.
Het is nu al de tweede keer dat het gewoon té luid was, ik ga dus vriendelijk kloppen om te vragen of het volume gewoon wat zachter kan.
Bleek dat hij had gedronken, de mevrouw die boven hem woont was ondertussen ook al naar zijn deur gekomen, met een verhitte discussie als gevolg.
Hij was bezig dat het niet zijn probleem is dat er iemand in de living slaapt, dat hij niet als een bejaarde wil leven, dat hij voor zijn werk met muziek bezig is. Aleja, dingen dat er gwn niet toe doen, nachtlawaai is nachtlawaai en ik heb dan nog het fatsoen om bij hem te gaan kloppen, ipv de politie te bellen, en vriendelijk te vragen voor het volume wat lager te zetten. Maarja, met een zatte mens kunde moeilijk redeneren.

De discussie is net gebeurd, met als gevolg dat hij nu wat luider muziek speelt, dingen op de vloer laat vallen, dingen over de vloer sleept, occasioneel "conard" "put" doer de vloer roept. Gewoon om mij te kl*ten waarschijnlijk.

Dat is de situatie. Ik vroeg me af welke stappen er ondernomen kunnen worden moesten de pesterijen escaleren.
Ik denk dat het wel aan de drank ligt want de eerste keer (dit was slechts de tweede keer op een jaar en half trouwens) had hij zowizo niet gedronken en was hij heel vriendelijk en zette gewoon het volume zachter.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”