Huurder maakt een hotelkamer van zijn appartement

snrocks
Topic Starter
Berichten: 14

Huurder maakt een hotelkamer van zijn appartement

#1 , 05 mei 2016 01:34

Een nieuwe buurman ontvangt een uitkering als alleenstaande.

Maar blijkbaar kan mijnheer er niet goed genoeg van leven en dus logeren er bij hem 1-2-3 mensen. Ze blijven er slapen, spelen muziek, maken gebruik van de gemeenschappelijke wasmashine.

Ik ben het beu aan het worden om telkens onbekenden in de gang te ontmoeten.

De verhuurder is niet op de hoogte van wat er aan het gebeuren is. Als ik de buurman verklik zal de buurman meteen weten dat ik het geweest ben en zo kan ik problemen krijgen met hem en zijn vriendjes.

Ik kan de buurman ook in principe bij de RVA verklikken want hij is geen alleenstaande, hij is een hoteluitbater geworden.

Ik ga zeker iets doen maar ik moet het eerst overwegen.

Ik post het hier om hopelijk advies te krijgen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 05 mei 2016 07:02

Eerste advies: je racistische ondertoon aanpassen. Ik heb daarom je tekst serieus aangepast.

Tweede advies: vrienden laten slapen is nog altijd niet verboden.

Hotel spelen, dan zal hij wel zich als zelfstandige moeten registreren en aan een hoop regels moeten voldoen. Toevallig een advertentie gezien of hoe weet jij zeker dat hij geld ontvangt.

Samenwonen op permanente duur is op zich voor de rva ook geen probleem, behalve als deze medebewoners een inkomen bhebben
Indien dit het geval zou zijn, kan u de rva anoniem mailen

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 05 mei 2016 07:59

Ik ben het beu aan het worden om telkens onbekenden in de gang te ontmoeten.
Misschien best een alleenstaaande woning huren.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”