Herstelling garagemuur

vrijwilliger
Topic Starter
Berichten: 54

Herstelling garagemuur

#1 , 01 apr 2016 23:28

De Vrederechter had onze problemen gegrond verklaard (voor eisende partij en ik vrijwillig tussenkomende partij). Nu zijn onze 2 garages volledig hersteld. In het vonnis was een vergoeding van 100 euro per dag gevraagd indien de werken niet op tijd waren uitgevoerd. De herstelling is dus op tijd klaar. De eisende partij heeft nog een vraag naar schadevergoeding van 50 euro per maand vanaf oktober 2011 tot volledig herstel van de garages. Ikzelf, eisende partij in vrijwillige tussenkomst heb dezelfde eis gesteld voor mindergenot maar onder voorbehoud.

Wanneer ik (eisende partij in vrijwillige tussenkomst) niet inga op mijn eis van 50 euro per maand en de eisende partij wel, wordt de schadevergoeding doorverrekend naar de VME. Moet ik dan de vergoeding van de eisende partij zelf ook mee betalen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding